"הדימוי היומי": גלריה אלפרד חוגגת 12

השנה חוגגת גלריה אלפרד את יום-הולדתה ה-12. לכבוד חגיגות יום-ההולדת, יוקדש חודש של מדור "הדימוי היומי" לסיכום נמרץ של פעילותה של הגלריה בשלוש השנים האחרונות – מסע בזמן המציג חלק מצומצם ונבחר ממגוון התערוכות שהוצגו בגלריה.

ליאור שור, מתוך "המכון: אמנות לצופה הבודד", תערוכה זוגית של חביב קפצון וליאור שור, גלריה אלפרד, 2014. צילום: דפנה גזית

השנה חוגגת גלריה אלפרד את יום-הולדתה ה-12. הגלריה, המופעלת על-ידי קבוצת אמנים, גרעין חזק וקבוע שצמח והשתנה עם השנים, תמיד היתה מוסד עצמאי בולט בנוף התרבותי של תל-אביב, עיר שאינה מקלה על קיומם של חללי אמנות ותרבות עצמאיים, כאלה שחורטים על דגלם את האפשרות להציג אמנות חדשנית ורלבנטית ואינם מפלרטטים בהכרח עם כוחות השוק.

במהלך השנים החליפה הגלריה כמה חללים – החל בחלל של כמה מטרים-רבועים וכלה בחלל הנוכחי – מכון לאמנות ולתרבות המתפרש על מבנה של שלוש קומות וחצי, עם חללי סטודיו, סדנאות, מכינה קדם-אקדמית לאמנות ולמוזיקה ועוד. נכון ל-2017, גלריה אלפרד היא הגלריה השיתופית הוותיקה ביותר בתל-אביב, המפלסת דרך לגלריות שיתופיות נוספות בעיר ומשמשת בית לאמנות ולתרבות וחלל חשוב להצגת אמנות מקומית עכשווית.

לכבוד חגיגות יום-ההולדת, יוקדש חודש של מדור "הדימוי היומי" לסיכום נמרץ של פעילותה של הגלריה בשלוש השנים האחרונות – מסע בזמן המציג חלק מצומצם ונבחר ממגוון התערוכות שהוצגו בגלריה.

ושתזכה לעוד שנים רבות.

 

לעמוד התערוכה באתר הגלריה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *