קול קורא לאמנים – השתתפות בבסיס גיקון ארט

בסיס לאמנות ותרבות בשיתוף GeekCon מזמין אמנים לקחת חלק באירוע המייקרים הישראלים אשר יתקיים לראשונה בנושא אמנות.

 

קול קורא לאמנים – השתתפות בבסיס גיקון ארט
אירוע מייקרים של GeekCon יתקיים בסימן אמנות ויפעל בשיתוף עם בסיס לאמנות ותרבות.

מרתון של 36 שעות, 12 צוותים, 120 מייקרים ואמנים
24-25.2.2017

בסיס לאמנות ותרבות בשיתוף GeekCon מזמין אמנים לקחת חלק באירוע המייקרים הישראלים אשר יתקיים לראשונה בנושא אמנות.

במסגרת בסיס גיקון ארט יחברו אמנים, גיקים טכנולוגיים, יוצרים ומדענים למרתון של 36 שעות, בו יחולקו לצוותים ויפעלו ביחד ליצירה משותפת של פרויקטים משולבים טכנולוגיה ואמנות. מטרת שיתוף הפעולה היא להפגיש בין שתי קהילות שעד כה לא נפגשו ושיתפו פעולה בקנה מידה מסוג זה – מייקרים ואמנים. המייקרים ייהנו מאתגרים שיציבו בפניהם למען יישום הפרויקט והאמנים ייהנו מהכרות עם פלטפורמות פיתוח ואמצעים טכנולוגים מתקדמים שישולבו ביצירתם. לצוותים יינתן תקציב בהתאם לאפיון הפרויקט.

פלטפורמת GeekCon המייצגת ומשקפת את תנועת המייקרים הישראלים, מאתגרת את המשתתפים להתמודדות עם שלל סוגיות טכנולוגיות ובניית יצירות חדשניות עובדות ולא בהכרח שימושיות. פרויקט טיפוסי יכול להיות כל דבר המדגים חדשנות ויצירתיות עם רכיבים טכנולוגיים. בין הפרויקטים שנוצרו במסגרת האירועים בשנים האחרונות ניתן למצוא, רחפן המצייר גרפיטי, רובוט ׳כאפות׳, תותח ליירוט רחפנים, רובוט די ג׳יי, ענן גשם פרטי, גיטרה מחשמלת ועוד.

בתאריך 15.2.17, יום רביעי, בשעה 19:30 יתקיים בבסיס לאמנות ותרבות Pre-GeekCon, שיהווה הזדמנות למעוניינים להציע רעיונות לפרויקטים, להירשם למרתון, לשאול שאלות ולקבל מידע מורחב אודות בסיס גיקון ארט.

הרשמה באתר גיקון תהיה פתוחה עד 24.2.17 או עד גמר המקומות. (רישום בעלות סמלית של 50 ₪)

בתאריך 25.2.17, יום שבת, החל משעה 15:00 יתקיים אירוע חשיפת הפרויקטים לקהל הרחב.

בסיס לאמנות ותרבות, מנוהל על ידי עמותה ופועל כמוסד ללא כוונת רווח. בראש בסיס מכהן פרופ' יעקב דורצין – חתן פרס ישראל לאמנות פלסטית. משנת 2015 פועל בסיס במשכנו החדש בהרצליה ומציע תכנית לימודים ייחודית הפועלת כחממה לטיפוח אמנים בתחומי הפיסול, הציור והצילום. החממה מעודדת ותומכת במי שבאמת רוצה ללמוד ורואה את עתידו באופן פעיל בעולם האמנות. בנוסף לסגל הוראה ייחודי וסביבת עבודה ולימודים מהמתקדמות בתחום, מציעה החממה סטודיו אישי ומלגת מחיה לשלוש שנים.
פלטפורמת GeekCon פועלת ללא מטרות רווח, על בסיס עבודה התנדבותית, המוקדשת לקידום יצירתיות וחדשנות "מחוץ לקופסה" בדגש של עשייה. ההתכנסות השנתית מקיימת חמישה אירועים בשנה ומושכת מסה קריטית של יזמים, גיקים וטכנולוגים מהמובילים בארץ. במהלך שנות פעילותה, תרמה הפלטפורמה ליצירתן של מספר חברות סטארט-אפ ישראליות, ולפעילות עסקית של מעל 160 מיליון דולר.

בסיס לאמנות ותרבות, רחוב המדע 14, הרצליה.
לפרטים נוספים שאלות ועוד ניתן ליצור קשר בטלפון 3184* או במייל [email protected]

1 תגובות על “קול קורא לאמנים – השתתפות בבסיס גיקון ארט”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *