מרכז מורשת בגין – סמינר שנתי על 'הפוליטי באמנות'

מרכז מורשת בגין פותח השנה סמינר שנתי על 'הפוליטי באמנות', במסגרת התכנית מתקיימים 11 מפגשים עם אמנים, מבקרים, חוקרים ומרצים בכירים לסדרה של פגישות על פוליטקה ואמנות. בהמלך השנה נעסוק באמנות, קולנוע, ספרות, ציור ושירה ישראלים, ובהשפעתם על ומהחברה הישראלית; נערוך היכרות ראשונית עם אבני יסוד במחשבה המדינית הלאומית-ליברלית ונדון בשאלות אקטואליות על לאומיות, חופש […]

מרכז מורשת בגין פותח השנה סמינר שנתי על 'הפוליטי באמנות', במסגרת התכנית מתקיימים 11 מפגשים עם אמנים, מבקרים, חוקרים ומרצים בכירים לסדרה של פגישות על פוליטקה ואמנות. בהמלך השנה נעסוק באמנות, קולנוע, ספרות, ציור ושירה ישראלים, ובהשפעתם על ומהחברה הישראלית; נערוך היכרות ראשונית עם אבני יסוד במחשבה המדינית הלאומית-ליברלית ונדון בשאלות אקטואליות על לאומיות, חופש הביטוי, ערבות הדדית וחברה חופשית.

הסמינר מבקש לעודד, להעמיק ולגוון את השיח הפוליטי והחברתי באמנות ובתרבות הישראלית, ולסייע בבנייתה של קהילה יוצרת של אמנים ומבקרי תרבות המגיבים והפועלים באתגרים הלאומיים והליברליים הניצבים בפני החברה הישראלית.

משתתף אשר יתקבל לתוכנית יקבל מלגת קיום בסך 4,000 ₪.

מועמדים המעוניינים להגיש מועמדות לשנה"ל תשע"ז מתבקשים להגיש בקשה בצירוף קורות חיים, עד ליום ג', ה- 22/11/16  למרכז מורשת מנחם בגין, לידי דרור בר-יוסף, המחלקה להשקפה לאומית-ליברלית בדוא"ל: [email protected].

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *