איציק רנרט יעמוד בראש התוכנית לתואר שני בעיצוב בשנקר

המועצה האקדמית העליונה של שנקר בחרה באיציק רנרט לממלא מקום ראש התכנית לתואר שני בעיצוב החל משנת הלימודים תשע"ז

המועצה האקדמית העליונה של שנקר בחרה באיציק רנרט לממלא מקום ראש התכנית לתואר שני בעיצוב החל משנת הלימודים תשע"ז. רנרט יחליף את פרופ' דגנית שטרן-שוקן, שהובילה את המסלול הבינתחומי מאז הקמתו.

רנרט, מאייר וקומיקסאי, מכהן כדיקן הסטודנטים של שנקר וכחבר סגל בכיר במחלקה לתקשורת חזותית, שבראשה עמד בשנים 2012-2007. הוא סיים בהצטיינות את לימודיו במחלקה לעיצוב גרפי באקדמיה לאמנות ועיצוב "בצלאל", התמחה באיור ב-Instituto Europeo di Design ברומא וזכה במלגת ה-Cite Internationale des Arts בפריז.

במהלך השנים שימש רנרט כמעצב עיתונות ברבים מכלי התקשורת המובילים, אייר ויצר טורי קומיקס וקריקטורות ב"חדשות", "ידיעות אחרונות", "מעריב", "הארץ", "העיר", "גלובס" ועוד. היה חבר בקבוצת הקומיקס "אקטוס" ושימש כארט-דיירקטור במשרדי פרסום גדולים, אייר ספרי ילדים מוערכים, בהם "האיש עם הסיפור בראש" של יוסי בנאי ו"אלרגיה" של יהונתן גפן. עבודותיו הוצגו בתערוכות רבות בארץ ובעולם. לפני שהצטרף לשנקר עמד רנרט בראש מסלול האיור במחלקה לתקשורת חזותית ב"בצלאל" ובראש המחלקה לאיור בבית הספר לאמנויות "אסכולה".

נשיאת שנקר, פרופ' יולי תמיר, בירכה על המינוי ואמרה כי "כישוריו הרבים של איציק יסללו את דרכה של התכנית לתואר שני בעיצוב לצמרת האקדמית ויאפשרו לנו להעמיק במחקר ועשייה יוצאי דופן".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *