רב ערב 20.9.2019

زهر لولو | זׇאהֶר לוּלוּ | Zaher Lulu, 
סקרנות ומשחק בקרב אמנים | פסטיבל הפיוט | מנופים, 
אירוע נעילה: קאנון ספירלי – מופע קול לקהל, קהילה ומקהלה | מעבדת שבת – "ממה תמונות בנויות?״

زهر لولو | זׇאהֶר לוּלוּ |  Zaher Lulu
סקרנות ומשחק בקרב אמנים, יצירות ומבקרים

גלריה שער 3, עירתחתית, חיפה
פתיחה: חמישי, 22.9.16, בשעה 20:00
נעילה: חמישי, 24.11.16

שער 3 שמח לארח תערוכה שהיא קרנבל של חושים, סקרנות ומשחק. גבוה נמהל בנמוך, נשגב בגרוטסקי ואמנות בפליאה ושעשוע מעולם המשחקים. עבודות הקוראות לגעת בהן, להפעילן, להירתע מהן ולצחוק. פסלים, מיצבים, קולאז'ים, אנימציה חיה, וידיאו-ארט ועבודות סאונד.
אוצרת: פולי בלום.
ניהול אמנותי: סמדר שינדלר ובעז נוי.
בערב הפתיחה: מייצגים של דינה גולדשטיין, שחר סיון ורונה פרלמן; LIVE אבינועם שטרנהיים ואלכס לוי (Suicidal Furniture) , אייל גרינגרס וג'ולה ג'ק.
אמנים מציגים: מתי אלמליח, דינה גולדשטיין, יואל כהן, לילך מדר, ודים נמירובסקי, שחר סיון, מורן סנדרוביץ, אריאל פלג, איתי פלוק, רונה פרלמן, טל רוזן אליעזר ואבינועם שטרנהיים.

* משמעות שם התערוכה בערבית היא "ורוד פנינה".

שער 3, עירתחתית, חיפה, רח' שער פלמר 2, מול הדואר.
שעות פתיחה: ג'–ו', 11.00–14.00, ג', 17:00–21:00, טל' 04-625-2844.
מידע עדכני בעמוד הגלריה

tal-rosen

טל רוזן-אליעזר, "מתקן המשרוקיות", 2011



פסטיבל הפיוט בבית אבי חי

השבת הראשונה של השנה
9–6 באוקטובר 2016

פסטיבל הפיוט התשיעי מזמין את הקהל לפגוש את הפיוט בתוך החיים, סביב השבת. מסלול אירועי הפסטיבל נע בעקבות טקסי שירה ממסורות שונות המתקיימות לכל אורכה של השבת. עם הרבה מעוף ודמיון ננסה לחוות את שירת הפיוט בתוך המכלול שבו היא מתרחשת – כאשר השירה והנגינה משתלבות עם שיחה ואוכל, בהשתתפות פעילה של הקהל. לכבוד פסטיבל מיוחד זה בית אבי חי פותח את שעריו בשבת לטיש בחצות ליל שישי ולפעילות לילדים בשבת אחר הצהריים.

משתתפים: ציון גולן, שי צברי, גילה בשארי, יצחק נהרי, אורי מלמד, ברכה כהן, שמואל דחוח-הלוי, יהודה קיסר, יוסי מדמוני, גלעד חזן, יוסי יוסף, אלי בשארי, יאיר עוזרי, תום פוגל ויונתן ודעי, ארז ביטון, ד"ר מאיר בוזגלו, פרופ' חביבה פדיה, ח"כ מנואל טרכטנברג, תמיר ניר, ח"כ תמר זנדברג, שמואל חיים פפנהיים, רות קבסה-אברמזון, רואי רביצקי, מאיה בלזיצמן, רונה קינן, נטע אלקיים ורביעית מיתרים, רות קרא איוונוב-קניאל, אריאל לוינסון, חכם דוד מנחם, אהרון רזאל, אריאל קרן, יצחק לאור, ינון שאזו, אורי קרויזר, ניצן פרי ועדי ארנון, יגל הרוש ואנסמבל שיר ידידות, הפייטן הרב חיים לוק, ארז לב-ארי, התזמורת האנדלוסית ירושלים, מארק אליהו ומירי מסיקה, זיו יחזקאל ונסרין קדרי, האחים עידן ואלעד עמדי, ועוד.

פרטים נוספים באתר
בית אבי חי, רח' המלך ג'ורג' 44, ירושלים.

פסטיבל הפיוט בבית אבי חי, ירושלים

פסטיבל הפיוט בבית אבי חי, ירושלים



מנופים – פסטיבל אמנות עכשווית, ירושלים

אירוע נעילה: קאנון ספירלי – מופע קול לקהל, קהילה ומקהלה #2
בניין כלל, רח' יפו 97, ירושלים
חמישי, 22.9.16, בשעה 20:30

מבנה האמפי הטבעי והאקוסטיקה הייחודית של בניין כלל יהפכו לבמה ספירלית של שירת מקהלות – רב-שיח קולי שיתוזמר בין המרפסות למופע אחד ממושך. השירה המשותפת היא סיבת ההתכנסות, אך גם התוצאה: עדת מקהלות ירושלמיות, במגוון שפות ומקצבים, תגיח בין מרפסות המרכז המסחרי ותעיר את הבניין לשירת הללויה. הקהל יוזמן להיכנס, לצאת ולהיכנס שוב דרך כניסה אחרת, לבחור את נקודת המבט וטווח השמיעה.
משתתפים: מקהלת בלקנטו – אורטוריו ירושלים, אנסמבל הפיוט שליד מכון בן-צבי, מקהלת הכנסייה הארמנית, מקהלת הילדות אנקור, מקהלת זמרי אורטוריו ירושלים ועוד.
תחקיר והפקה: יהודית שלוסברג-יוגב.
ניהול מוזיקלי: מירב בן-דוד.
לפרטים נוספים

צילום: שניר קציר

צילום: שניר קציר



מעבדת שבת – "ממה תמונות בנויות?"

CCA, המרכז לאמנות עכשווית
שבת, 24.9.16, בשעה 11:00

בהשראת עבודות הווידיאו והצילום של האמן גסטון צבי איצקוביץ, המציג בימים אלו תערוכת יחיד במרכז לאמנות עכשווית, תעסוק מעבדת השבת הבאה בבנייה ביצירות אמנות עכשווית. במהלך הסדנה נכיר עבודות אמנות שעוסקות בבנייה של דימוי שלם מחלקים רבים, ובמקביל נבחן כיצד בנוי הדימוי הדיגיטלי, המצולם מפיקסלים. נבקר בתערוכה ונלמד על הקשר בין מסורות יצירה עתיקות של עבודת יד, שנמשכות זמן רב, כמו בנייה, פסיפס ורקמה, לבין צילום של דימויים דיגיטליים, המתרחש בחלקיק שנייה. נמשיך למקלט, שם נצפה בעבודות מרתקות של אמנים עכשוויים, ולבסוף ניצור תמונת פיקסלים משותפת וגדולה שתהיה מורכבת מציורים של הילדים וסרטון אנימציה שמתעד את היווצרות העבודה המשותפת.
בהנחיית עדן בנט.
לבני 6–10.
כרטיס: 40 שקל לילד, 32 שקל לבעלי כרטיס דיגיטל.
משך הפעילות: שעה וחצי.
יש להזמין כרטיסים מראש
לדף האירוע בפייסבוק
לרכישת כרטיסים

* כרטיס לסדנה יוגרל בין קוראי "רב ערב" שישלחו מייל.
CCA, המרכז לאמנות עכשווית, רח' צדוק הכהן 2, תל-אביב.

מעבדת שבת, CCA, תל-אביב

מעבדת שבת, CCA, תל-אביב

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *